New Entry

http://wansitinorfarhani.blogspot.com/2012/07/8-ibadah-utama-di-bulan-ramadhan.html http://wansitinorfarhani.blogspot.com/2012/05/sy-masih-akan-dengar-ke-perkataan-siap.html http://wansitinorfarhani.blogspot.com/2012/05/happy-holiday.html http://wansitinorfarhani.blogspot.com/2012/05/yeahhhh-im-freee.html http://wansitinorfarhani.blogspot.com/2012/05/terima-kasih.html http://wansitinorfarhani.blogspot.com/2012/05/selamat-hari-guru.html

Friday, 2 March 2012

Hari sukan sekolah!


Hye,, new post here-->

Ok ni nk cite psl sukan sekolah,, sukan sekolah korang dah habis ke? Kalau dah habis,, alhamdullilah, tak payah la korang g latihan lagi, btul tak? Tapi bagi korang yang minat sukan mesti sedih kan? Jangan sedih2 ye.. Tahun dpan ade lagi.. 

Sukan sekolah ni sbenarnya seronok jgk dpt main2 lpas penat blajar,, buat hilangkan stress la katakan.. Ok here nk post kn bbrapa gambar .. My totally friends:--

Ni gambar geng bdk pandai..

Ni Ain.. Dye ni lembut, sopan + ayu.. Sweet kn?

Dye ni, Syairah, kalau x de dye mmg tak gelak sampai pecah perut


Yang pakai spec tu mmg baik giler, dye pandai jaga hati kwn
 
Sori la kalau ade yg belok tengkuk tu sbb nk tgk gambar kat ats ni ^_^

Ok! wait for my next post..
Bye ;)




♥ Terima Kasih kerana sudi baca, kalau sudi komen and like! ;)♥

4 orang suka menulis:

nik nur maisarah nik suhaimi said...

nmpk best je..hhiii

nadhirah salsabilla said...

thanx coz puji saya..love u bebe <3

Farhani said...

Maisarah@erm, bleh la jgk ;)

Farhani said...

Nadhirah@ u almost welcome! ;)

Follow..

...LePaS Follow SaYe BacE iNi PuLa...
►Totorial : Tips Tingkatkan Follower
(Sebarkan Tips ini Tanda anda Prihatin)